Botrányok az FMCG-ben, a marketingben ONLINE

A hagyományos júniusi TMK grillparty és tortázás még várat magára, de addig is találkozzunk ONLINE 2020. június 4-én 15 órakor. Izgalmas témáról fogunk előadásokat hallani:

Botrányok az FMCG-ben, a marketingben ONLINE

Előadóink felidéznek olyan nemzetközi és hazai kampányokat, amelyek megbotránkoztatták a vásárlókat, a fogyasztókat és/vagy a szakmabelieket. Ezek a kampányok nem csak érdekesek, hanem tanulságosak is. A megálmodóik sokszor nem akartak botrányt kelteni, mégis ez lett a hatása. De volt, hogy kifejezetten a határok feszegetésével akartak extra figyelemre szert tenni.

A botrányok elemzésével az is a célunk, hogy áttekintsük, hogy marketingesként, trade marketingesként meddig mehetünk el, mit engedhetünk meg a cégünk nevében, a fogyasztó figyelmének a megszerzéséért. Hol van a határ a különcség és a megengedhetetlen vagy nem megtűrt eszközök között.

Előadóink:

Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója
Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség korábbi elnöke
Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere

A klubülésen, az előadások után szeretnénk bevonni Titeket egy közös marketinges-trade marketinges-saleses tapasztalat megosztásba, ahol megtudhatjuk egymásról, hogy a cégeteket és személy szerint Titeket hogyan érintett a koronavírus miatt kialakult helyzet.

Kíváncsiak vagyunk a megoldásaitokra, nehézségeitekre és bátorítunk Titeket olyan jövőbeli együttműködésekre, ahol a Trade Marketing Klub résztvevői szakmai együttműködésekkel tudnak segíteni magukon és egymáson.

Kérünk benneteket, hogy pár mondattal mindenki készüljön „körkapcsolás”-szerűen a vírushelyzettel kapcsolatos tapasztalattal, véleménnyel vagy kérdéssel a többiek felé.

Találkozzunk 2020. június 4-én 15 órakor a

Trade Marketing Klub

„Botrányok az FMCG-ben, a marketingben” 

ONLINE rendezvényen!

Az eseményt körülbelül 17,30-ig tartjuk.

FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak résztvenni, mivel a regisztráció során megadott e-mail címükre küldjük meg azt a linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videótermébe.

A részvételhez nincs szükség külön applikáció letöltésére, csak egy kommunikációs eszközre (számítógép, laptop, tablet, mobiltelefon), amelyen a hang- és képközvetítés lehetséges.

Kinek ajánljuk a júniusi klubülést:

a fogyasztási cikk piacon dolgozó

Az online klubülésen éves Trade Marketing Klubtagságival tudsz részt venni vagy lehetőség van az alkalmi részvételre is.

Az alkalmi díjból most 7.000 Ft kedvezményt kapsz, így 12.000 Ft + áfa díjért vehetsz részt az online klubülésen (19.000 Ft + áfa helyett!).

A klubtagok pedig elhívhatnak magukkal még egy résztvevőt, aki grátisz vehet részt az ülésen!

Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot olyan email címmel, ahova az online találkozó linkjét küldhetjük!

Helyszín

Microsoft Teams

Időpont

2020. június 4.
15:00-17:30

Ár

Alkalmi tagsági (online): 12000 Ft+áfa/fő
Éves tagsági (naptári év): 49 000 Ft+áfa/fő.
Az éves bérlet 2020 január 1. és december 31. között érvényes

A klubülésre jelentkezéssel együtt lehet és még érdemes éves klubtagsági kártyát váltani, amely kedvezményes klubülés látogatásra és még számos más kedvezményre jogosít! 

 

A klubtagság előnyei: 

• Két darab, éves tagsági rendelése esetén a harmadikat ingyen adjuk!

• 10% kedvezmény a Trade magazin által megrendezett „Az év legsikeresebb promóciója” szakmai esemény részvételi díjából

• 5000 Ft + áfa kedvezmény a Trade magazin által megrendezett Business Days konferencia részvételi díjából

Vegyél részt a klubülésen!

A jelentkezés visszaküldése egyben számla ellenében történő fizetési kötelezettséget is jelent.