Izgalmas karrierek a trade marketingben talkshow – „hibrid” klubülés – online vagy személyes TÉRÍTÉSMENTES részvétellel, grillpartyval és tortázással

Figyelem! IDŐPONTVÁLTOZÁS! JÚNIUS 17.
A Trade Marketing Klub JÚNIUSI ÜLÉSE IS TÉRÍTÉSMENTES!

Mivel az áprilisi klubülésünk rekordszámú, közel 150 érdeklődőt vonzott, így elhatároztuk, hogy a júniusi klubülést is térítésmentesen tartjuk, nem csak online, hanem személyesen is, hogy minél többen megtapasztaljátok, hogy milyen egy TMK klubülés!
A talkshow bevezetőjeként Baja Sándor, a világ egyik legnagyobb és Magyarországon első számú fejvadász cége, a Randstad ügyvezető igazgatója arról fog beszélni, hogy mit ér az ember, ha marketinges vagy sales-es? Mit ér az ember, ha a Z, Y, X vagy a Nagy Generáció korosztály tagja? Mi kell ahhoz, hogy megtartsd a versenyképességedet a munkaerő piacon? Mi kell ahhoz, hogy akár fiatalon vezetővé válj? Hogyan tudnak együttműködni a generációk? Hogyan változtatta meg a pandémia a marketingesek, sales-esek helyzetét? Mit tanácsol a „fejvadász” a szakmabélieknek?
Meghívtunk ismert kollégákat a szakmából, akik őszintén beavatnak Titeket a sikereik és kudarcaik titkaiba, Babyboomert, aki már vezető volt, amikor elindult a trade marketing pálya, és több kolléga sikeres szereplője ma is a piacnak, X generációs kollégából lesz pálya elhagyó és sikeresen pályán maradó, vezető, Y generációs kollégát, aki szép karriert futott már be eddig is neves cégeknél, Z generációs fiatalt, aki már izgalmas tapasztalatokkal rendelkezik a szakmában.
Vendégeink:
  • Baja Sándor, a Randstad ügyvezető igazgatója
  • Berki Tímea, az Upfield Kelet-Európai régiós trade marketing vezetője
  • Kocsonya Fanni, a Coca-Cola Hellenic trainee-je
  • Marosfi Lídia, az Univer egykori értékesítési és marketing vezérigazgató helyettese
  • Szak Zsuzsanna, a Henkel Beauty Care üzletágának igazgatója

Már nagyon várjuk, hogy újra, minél többen találkozhassunk, ezért a klubülést egyidejűleg tartjuk az online térben és személyesen a Rudas Bistro Panoráma termében, ahol a talkshow után a Dunára néző teraszon fogunk grillezni, Trade Marketing-tortázni és beszélgetni.

Betartjuk a biztonsági előírásokat, a távolságtartás mellett a helyszín által nyújtott lehetőségekkel KORLÁTOZOTT LÉTSZÁMBAN TUDJUK A SZEMÉLYES RÉSZTVEVŐKET FOGADNI, MÍG ONLINE NINCS LÉTSZÁMKORLÁTUNK.

Gyere el online, ha még nem akarsz vagy nem tudsz kimozdulni, és élvezd a talkshow-t a monitorod előtt, vagy gyere el személyesen, ha már vágysz arra, hogy néhány emberrel négyszemközt is válthass pár szót, vagy újra megélhesd a személyes, kiscsoportos találkozások hangulatát.
Mind az online, mind a személyes részvételhez regisztrálni kell!

A korlátozott létszám miatt a személyes részvételre a regisztráció sorrendjében tudsz „széket foglalni”. Így előfordulhat, hogy a Rudas Bistroban már nem jut mindenkinek hely, ekkor azonban részt tudsz venni az eseményen online, facebook live-n. Emailben értesítünk, hogy sikeres volt-e a regisztrációd a személyes klubülésre.
Az online résztvevőknek előzetesen linket küldünk egy facebook csoporthoz, amelyre kattintva facebook live-n, számítógépen vagy okostelefonon követhetik az előadást és a talkshow-t, és chaten, írásban hozzászólhatnak és kérdezhetnek.

A klubülés ÚJ (!) időpontja és helyszíne:
2021. június 17. csütörtök 15-18 óra
Rudas Bistro Panoráma terme, gyönyörű kilátással a Dunára és Budapestre
(Cím: 1013 Budapest, Döbrentei tér 9.) és ONLINE facebook live-n

Személyes jelentkezés csak védettségi kártyával lehetséges, amit a helyszínen kérünk bemutatni!

A jelentkezési határidő:
2021. június 11.

Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot olyan email címmel, ahova az online találkozó linkjét küldhetjük!

További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.

Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:

a fogyasztási cikk piacon dolgozó

Vegyél részt a klubülésen!