Szerelmem a trade marketing konferencia 2021 PROGRAM
Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl
2021. február 18., csütörtök – online forma
9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő
9,30-10,30 Blokk I.
„Mit hoz a jövő a kereskedelemben a marketing területén? – Az én vízióim”
Németh Károly, a SPAR marketing osztályvezetője
Éld túl Te is a koronavírust! – Hogyan változtattunk stratégiát a Heinekennél?
Salem Dániel, a Heineken national trade marketing manager
Adj el nőknek! – B2W sikeres marketing sztorik
Pálfi Éva brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a Business to Women Akadémia alapítója
10,30-11,00 Felfrissülés, szünet
11,00-12,00 Blokk II.
Amikor belépsz egy másik piacra… – Húsforgalmazó a vegán piacon
Szappanos Péter, a Pápai Hús ügyvezető igazgatója
Xmas like never before
Veres Csaba, Sárközi Tamás és Koller András, a Coca-Cola menedzserei
Viselkedésünk titkai
Nyvelt Anna, a BeHive Consulting alapító-ügyvezetője
12,00-13,00 Ebédszünet
13,00-14,00 Blokk III.
Marketing és kommunikációs trendek 2021
Tolnai Gábor, a Kantar-Hofmann divízió igazgatója
Influncerek újratöltve – Más idők, más módszerek
Avram Jessica, a POS Services influenszer projekt menedzsere és vendégei
Új boltkoncepciók Óperencián innen és túl
Kátai Ildikó, a Trade magazin instore-outdoor rovatszerkesztője
14,00-14,30 Felfrissülés, szünet
14,30-15,30 Blokk IV.
Sikeres FMCG-termékek a trafikokban
Tóth Zoltán, a TrafikTV-t üzemeltető DigInStore tulajdonostársa
StarStore Design verseny 2020 győztesek kerekasztala:
Fodor Ottó, az Alza.hu bemutatóterem menedzsere, Lóránth Zoltán, az Arch&Beans tulajdonosa és Tömör Annamária, a Libri-Bookline marketing menedzsere
POPAI Student Design Awards 2020 díjkiosztó
az online tér
2021. február 18., 9.00 – 15.30 óráig
KONFERENCIA KEDVEZMÉNY:
HOZHATSZ MAGADDAL 2 VENDÉGET GRÁTISZ ONLINE!
Konferencia (online) díja: 59 000 Ft + áfa/ fő, TMK vagy POPAI vagy MMSZ tagságival csak 49 000 Ft + áfa.
Vegyél részt!