Időpont: 2024. február 15.
Részvételi díj: ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES KONFERENCIA
Tavaly ilyenkor a túlélésről gondolkoztunk a Trade Marketing Konferencián. A cégek többsége túlélte. De hogyan? A költségek óriási növekedése sokakat arra ösztönzött, hogy akár év közben változtassanak a stratégián, új ötleteket dolgozzanak ki és valósítsanak meg, esetleg drasztikus megoldásokhoz kellett folyamodjanak.
Kinek hogyan sikerült mindez? Mit tanultunk a gazdaságilag nehéz időkben? Mi a túlélés záloga? Ki az, aki megerősödve jön ki a nehézségekből, sőt pont a kihívások adtak neki új lökést?
Ha szeretnéd mindezt és még sok érdekes dolgot megtudni, gyere el a Trade Marketing online konferenciára!
Előadóink lesznek többek között a Bonafarm, a Coca-Cola, a Coop, az Essity, a Forma Display, a Heineken, az iData, az Inepex, az NRC, a Shell, a SPAR, az Umbrella vezetői.
Ha szeretnél inspirációt meríteni az előtted álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradj le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztrálj a konferenciára!
Részletes program:
9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő
9,30-11,00 Blokk I.
Inflációs környezet, múlt és jövő
Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója
Piaci reakciók sörön innen és túl
Salem Dániel, a Heineken globális kategóriamenedzsere (Hollandia)
Itthon se más
Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati marketingigazgatója
Új üzletlánc, új stratégia: COOP Szuper Plusz
Tóth Géza, a CO-OP Hungary vezérigazgatója
11.00-11,30 Felfrissülés, szünet
11,30-12,45 Blokk II.
Kényelmi infláció
Ozoróczy Viktória, a Shell Hungary shop üzletág vezető
Mit tud a trade marketing az új környezetben?
Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketing vezetője
Mi változik, ha változik?
Varga Katalin, a SPAR digitális vezetője
12.45-13,45 Ebédszünet
13,45-15.30 Blokk III.
Az e-commerce is reagál az új helyzetre?
Sándor Judit, az Essity senior eCommerce content managere, Consumer Goods Europe
Hogyan segít az AI a reklámiparban?
Hídvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezető igazgatója
Infláció (ráció)n innen és túl – Nem csak a pénzünk értéke, racionális elménk szerepe is csökken vásárláskor?
Dr. Réti István, a Forma Display tulajdonosa
Száguldás, Porsche, szerelem, vagy a területen végzett munka hatékony tervezése, mérése, ellenőrzése
Gál István, az Inepex vezérigazgatója és Szabó Lajos, az iData tulajdonosa
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
A konferencia szakmai támogatója a POPAI Magyarország Egyesület.
A konferencián való részvétel díjtalan, csak regisztrálnod kell.
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.
A jelentkezéseket 2024. február 13. 12 óráig tudjuk elfogadni!
Ha szeretnél rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Várunk a konferencián!
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői
Vegyél részt!
A konferencián való részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött.
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.