Sok sikert kívánunk az újonnan megszerzett tudásod hasznosításához!

A prezentációkat az aktuális előadás alatti gombra kattintva tekintheted meg, majd töltheted is le!

Vásárlói csúcsélmények – a Mastercard és a Frontira legfrissebb kutatása
Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere és Komándi Krisztián, a Frontira tanácsadója

A SuperStore 2019 meglepetései: Alveola, Auchan, Reál – Ki mivel akarja megfogni a vásárlóit?
Dani Richard, az Alveola professzionális divízójának vezetője; Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója; Sylvester Ildikó, a Reál Hungária marketing managere

Kereskedelmi nagyágyúk – A jövő vásárlóinak fejleszt a MOL 
Szimeiszter Éva, a MOL Magyarország kiskereskedelmi shop vezetője

E-commerce nagyágyúk – Ami a valóságban működik, hogy lesz digitális a Heinekennél?
Reinhardt Vivien, a Heineken e-commerce & sales digitalization managere 

Amerikai pite – Best practice-ek felsőfokon
Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország főtitkára

Mesterséges intelligencia – Amikor kitalálják a gondolatainkat
Dr. Réti István, az E.T. Research ügyvezető igazgatója

Tartsunk mindenkit izgalomban – Innovatív és sikeres lojalitásprogramok
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója

NEM ELÉRHETŐ

„Kezdd kicsiben!” – dm Facebook kihívás
Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere

Élmények mobilon –  Applikációk a vevők kezében
Lyách Liza, a Republic Group UI/UX expertje

Izgalmak az eladótérben – Az élmény szerzés magasiskolája
Harmat Tamás a Coca-Cola HBC marketing asset managere és Sárközi Tamás a Coca-Cola SSD shopper marketing managere

Maradj naprakész! – Kreditrendszer a marketingben
Csiby Ágnes, a Trade Marketing Klub alapítótagja