A prezentációkat az aktuális előadás alatti gombra kattintva tekintheted meg, majd töltheted is le!
Vásárlói csúcsélmények – a Mastercard és a Frontira legfrissebb kutatása
Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere és Komándi Krisztián, a Frontira tanácsadója
A SuperStore 2019 meglepetései: Alveola, Auchan, Reál – Ki mivel akarja megfogni a vásárlóit?
Dani Richard, az Alveola professzionális divízójának vezetője; Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója; Sylvester Ildikó, a Reál Hungária marketing managere
Kereskedelmi nagyágyúk – A jövő vásárlóinak fejleszt a MOL
Szimeiszter Éva, a MOL Magyarország kiskereskedelmi shop vezetője
E-commerce nagyágyúk – Ami a valóságban működik, hogy lesz digitális a Heinekennél?
Reinhardt Vivien, a Heineken e-commerce & sales digitalization managere
Amerikai pite – Best practice-ek felsőfokon
Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország főtitkára
Mesterséges intelligencia – Amikor kitalálják a gondolatainkat
Dr. Réti István, az E.T. Research ügyvezető igazgatója
Tartsunk mindenkit izgalomban – Innovatív és sikeres lojalitásprogramok
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója
NEM ELÉRHETŐ
„Kezdd kicsiben!” – dm Facebook kihívás
Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere
Élmények mobilon – Applikációk a vevők kezében
Lyách Liza, a Republic Group UI/UX expertje
Izgalmak az eladótérben – Az élmény szerzés magasiskolája
Harmat Tamás a Coca-Cola HBC marketing asset managere és Sárközi Tamás a Coca-Cola SSD shopper marketing managere
Maradj naprakész! – Kreditrendszer a marketingben
Csiby Ágnes, a Trade Marketing Klub alapítótagja
Mivel nyertek a POPAI Student Design Awards 2019 győztesei?
Stefanovits Nelli – Második helyezett
Juhász Enikő – Fenntarthatósági különdíj