ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES KONFERENCIA
2025. február 13., csütörtök 9,00-16,00
Körutazásra hívunk benneteket. Olyan körutazásra, ahol a trade marketing eszközöket, promóciókat, megoldásokat vizsgáljuk meg különböző területeken. Bepillantunk az élelmiszerek és élvezeti cikkekszámos híres márkájához és ellátogatunk non-food területekre is, a barkácsáruházak piacára és a bútorvilágba. A márkagyártók mellett meghívtunk kereskedelmi láncok vezetőit, e-kereskedelem és marketing szakértőt, eladáshelyi média és POS ügynökséget.
Vendégünk lesz a Tesco, a Praktiker, a Jysk, az Alma Patikák, a TrafikTV, a Bosch, a Hell, a Nespresso, a Storck, a Törley, az Egyensúly Intézet, a düsseldorfi Vásárképviselet és a FullCommerce Consulting vezető szakembere is.
Figyeld úgy az előadásokat, hogy egy, akár távolinak tűnő területről mit tudsz magaddal vinni a konferencia után, milyen gondolatot indított el benned egy promóciós megoldás, esetleg kivel tudnál együttműködni egy újszerű vagy hagyományos promócióban. Segítünk abban is, hogy a konferencia után összekapcsoljuk a szakembereket, akik szeretnének egy ötletről közösen gondolkodni, illetve egy trade marketing megoldást közösen megvalósítani.
A konferencia szakmai támogatói:
TrafikTv
POPAI Magyarország Egyesület
A konferencián való részvétel díjtalan, csak regisztrálnod kell.
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.
A jelentkezéseket 2025. február 12. 12 óráig tudjuk elfogadni!
Részvételi díj: TÉRÍTÉSMENTES, regisztrációval
PROGRAM
9,00-9,15 Bejelentkezés
9.15-9.30 Köszöntő
9,30-11,00 Blokk I.
Elindult 2025…
Dr. Kozák Ákos, az Egyensúly Intézet gazdaságkutatási igazgatója
Sarkvidéki márkázás
Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezető igazgatója
Trade marketing Óperencián innen és túl
Fábián János, a STORCK Spanyolország, Portugália, Latin-Amerika ügyvezető igazgatója (Barcelonai bejelentkezés)
„Életre tervezve”
Sós Gergely, a Bosch Country Business igazgatója
11.00-11,30 Felfrissülés, szünet
11,30-13,00 Blokk II.
Független retail, független média
Tóth Zoltán, a DigInStore vezérigazgatója és a TrafikTV tulajdonosa
Mit tud a trade marketing kv-fronton?
Rezsdovics Kata, a Nespresso magyarországi marketingvezetője
Retail Média: a digitális trade marketing?
Rédey Iván, a FullCommerce Consulting ügyvezető igazgatója
Retail Media – a vásárlói magatartás és a vásárlóerő mozgatórugói
Németh Adrienn, a TESCO Media/Dunnhumby media értékesítési vezetője
13,00-14,00 Ebédszünet
14,00-16.30 Blokk III.
Praktikus stratégia – Így erősíti egymást a trade és brand marketing a Praktikernél
Bedő Hajni, a Praktiker brand marketing managere
Áruháznyitási promóciók és az új „Store3.0” koncepció a JYSK-nél
Szilvási Krisztina, a JYSK kommunikációs managere
Egységes arculat és hatékony marketing: az Alma és Gyöngy Patikák sikertörténete
Pados Máté, a Patika Management hálózat üzemeltetési vezetője
EuroShop, a feledhetetlen
Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf Vásárképviselet ügyvezetője
Ördögi trade marketing
Csoknyai Dóra, a Hell Energy trade marketing managere
A Trade Marketing Klub egész napos online konferencia-sorozatának moderátorai a Klub társalapítói:
Csiby Ágnes (PMS/POPAI), Hermann Zsuzsanna (Trade magazin/POPAI) és Kátai Ildikó (PMS/POPAI)
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Ha szeretnél rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Vegyél részt!