Work-life Balance másképp – fókuszban az erőforrásaink

Teraszra kiülős, tortázós Trade Marketing Klub június 6-án!

WORK-LIFE BALANCE MÁSKÉPP – FÓKUSZBAN AZ ERŐFORRÁSAINK

+ LinkedIn workshop (opció)

Work-life balance? Az mi? – kérdezte viccesen egy nagy multinacionális cég marketing vezetője a napokban.

Sokan vannak ezzel így. Igaz, hogy tudják, mit kellene tenni, de nem sikerül, vagy van rá magyarázatuk, hogy miért nem működik, vagy tesznek lépéseket, mégsem érzik jól magukat a bőrükben.

Dr. Fekete Olívia pszichológustól nem a már másoktól sokszor hallott tanácsokat fogjuk meghallgatni, hogy miből kellene többet és miből kevesebbet tennünk, hanem hogy melyek azok az erőforrásaink, amelyeket mozgósítani tudunk az ügy érdekében és hogyan tudjuk ezeket a javunkra fordítani. Mi az, amire esetleg nem is gondolunk saját magunkkal kapcsolatban, miből tudunk „táplálkozni”, töltekezni?

Utána KEREKASZTAL beszélgetés arról, hogy mindez hogyan valósulhat meg multinacionális vállalati környezetben. A kerekasztal résztvevői: Dr. Fekete Olívia pszichológus, Vörös Mónika Head of People Experience East Europe Unilever és Veress Tibor Coffee Category Development Team Leader Nestlé

Gyere el, élvezd a személyes találkozásokat, a viszontlátásokat, az új kapcsolatokat az Anna Hotel Budapest teraszán

2024. június 6-án 15 órakor

Cím: XI. Budapest, Kelenföldi út 13. (5 perc séta a Kelenföldi Pályaudvartól). A hotel kertjében vagy a környező utcákban lehet parkolni.

Hívd el a HR-es kollégádat is!

A klubülés díja 7.000 Ft + áfa, amely tartalmazza az előadás utáni bőséges vacsorát (sültes tálak és köret), a kávé, az aprósütemény és az italok költségét.

A létszám korlátozott, így a regisztráció sorrendjében tudsz „széket foglalni”.

Egy további, exkluzív lehetőség a trade marketing klub szakmai barátainak:

LINKED-IN WORKSHOP KOHANECZ MARGÓ LINKEDIN SPECIALISTÁVAL

A workshopra a Trade Marketing Klubüléssel együtt és külön is lehet jelentkezni.

Görgess lejjebb a LINKEDIN WORKSHOP részletekért és hívd el az értékesítési és HR-es kollégádat is!

A jelentkezési határidő:

2024. május 30.

A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívót. Ha szeretnétek itt nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661

További információért Kiss Laurához fordulhatsz a 06 30 3353871 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.

LINKEDIN WORKSHOP KOHANECZ MARGÓ LINKEDIN SPECIALISTÁVAL

A workshop 2024. június 6-án 10:00-14:00 óra között, azaz a Trade Marketing Klubülés előtt kerül megrendezésre.

Mit tanulhatsz a workshopon?

1. Mit várhatunk a LinkedIntőlIparági minták, legjobb gyakorlatok, saját tapasztalatok és eredmények

2. Lehetőségek és megoldások az FMCG  szektorban

3. Alapok – Mire és miért használjuk a LinkedIn-t, LinkedIn Profil oldal kritériumai, láthatósága, célcsoport perszónák definiálása, saját profil headline megírása

4. Kapcsolatépítés – Hogyan keressünk a felületen, hogyan találjuk meg a célcsoportunkat, hogyan lépjünk kapcsolatba velük és hogyan csatlakozzunk érdeklődési és szakmai csoportokhoz

5. Szakmai márka kialakítása – Tartalom készítése és megosztása – saját és kurált (megosztott) tartalom. Események, üzenetküldés, kommunikáció az ügyfelekkel, hogyan építsük fel a szakértői márkánkat

6. Értékesítési célú kommunikáció, ú.n. Social selling célcsoportonként, automatizációs megoldások – Konkrét értékajánlat vázolása és lead generálás – értékesítési céllal – célcsoportonként

7.  Értékes tartalmak készítése – egyszerű technikákkal

8. Sales Navigator best practice-k áttekintése gyakorlati feladatokkal

9. Napi/ heti/ havi LinkedIn rutinok áttekintése, gyakorlati feladatok

Mivel gyakorlat orientált workshopról van szó, a résztvevők létszámát 10 főben maximalizáljuk. A helyeket a jelentkezés sorrendjében biztosítjuk! A résztvevőket kérjük, hozzák magukkal a laptopjukat, hogy azonnal kipróbálhassák a technikákat! Marketing, trade marketing, social media, értékesítési specialisták és vezetők jelentkezését is várjuk.

A workshopot tartja:

Kohanecz Margó, LinkedIn szakértő: 27 éves szakmai háttérrel rendelkezik, főként egészségügyi és B2B ügyfelek (pénzügyi szolgáltatás, gyártó, építőipari cégek) marketing és üzleti stratégiájának és kommunikációjának kialakításával foglalkozott, korábban pedig a legnagyobb orvosi és női kiadóknak volt felsővezetője.

„A LInkedIn egész karrierem során sokat segített nekem kapcsolatba lépni hazai és nemzetközi véleményvezérekkel, döntéshozókkal. Napi szinten használtam, mindig, különösen európai értékesítési vezetői pozíciómban. Jelenleg több, mint 2700 kapcsolattal rendelkezem és ügyfeleimet segítem a nagyobb láthatóság elérésében és személyes kapcsolatok kialakításában.” – írja Kohanecz Margó

https://www.linkedin.com/in/margo-kohanecz/

további információ: https://www.originconsulting.hu/linkedin-social-selling/

A workshop eredeti díja: 125.000 Ft+áfa

20%-KAL CSÖKKENTETT KEDVEZMÉNYES DÍJ A TRADE MARKETING KLUB LÁTOGATÓINAK:

100 000 Ft+áfa

Vegyél részt!

Kérem a 100 000Ft + áfa részvételi díjat részemre számlázni és az E-számlát megküldeni a fent megjelölt e-mail címekre.

Kérem a 7 000Ft + áfa részvételi díjat részemre számlázni és az E-számlát megküldeni a fent megjelölt e-mail címekre.

A jelentkezés visszaküldése egyben számla ellenében történő fizetési kötelezettséget is jelent.