Szerelmem a trade marketing Konferencia
A Customer Experience kora – Innováció a trade marketingben

A februári konferenciánk a marketing és in-store innovációkról fog szólni. Megvizsgáljuk, hogy a „felkapott” újdonságok hogy működnek a gyakorlatban, mi az, ami tényleg siker és mi az, ami csak divat. 

Megnézzük, hogy Magyarországon milyen sikerstory-k vannak és mi az, amit érdemes külföldről tanulni. A konferencia vendégei megismerhetik a legfrissebb kutatások eredményeit, a hazai és a külföldi tendenciákat.

Felkértünk e-commerce „nagyágyúkat” a kereskedők és termékgyártók köréből, hogy osszák meg velünk tapasztalataikat és adjanak tanácsot abban is, hogy az online-ban most induló vagy fejlődő cégeknek mire érdemes odafigyelniük..

Megtudhatjuk, hogy a mesterséges intelligenciát hogyan használhatjuk az in-store marketingben és értékesítésben és vajon merre tart ez a tudomány a vevők igényeinek kiszolgálásában.

Az innovációk egyik fontos területe a fenntarthatóság, a vásárlók pozitívan változó hozzáállása, a gyártók, a kereskedők szerepvállalása ebben a folyamatban. Első kézből hallhatunk tapasztalatokat, hogy milyen pozitív hatásai lehetnek egy olyan promóciónak, ahol a fókuszban a fenntarthatóság áll.

Egyelőre még legyen meglepetés, hogy milyen szakmai kezdeményezést indítunk el a marketingesek, trade marketingesek, értékesítési vezetők számára. Ezen a konferencián hirdetünk ki egy olyan rendszert, amiből bárki profitálhat, aki ebben a szakmában dolgozik és szeretne fejlődni.

Az egész napos konferencia végén pedig kihirdetjük az Év Trade Marketingese és Trade Marketinges Csapata valamint a POPAI Student Design Awards győzteseit.

Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el!

5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:

Program

8.15–9.00

Érkezés és regisztráció

9.00-9.20

Vásárlói csúcsélmények – a Mastercard és a Frontira legfrissebb kutatása
Mondovics Péter, a Mastercard marketing managere és Komándi Krisztián, a Frontira tanácsadója

9.20-10.30

A SuperStore 2019 meglepetései: Alveola, Auchan, Reál – Ki mivel akarja megfogni a vásárlóit?
Dani Richard, az Alveola professzionális divízójának vezetője; Varga László, az Auchan budaörsi áruházának igazgatója; Sylvester Ildikó, a Reál Hungária marketing managere

10.30-11.00

Kávészünet

11.00-11.20

Kereskedelmi nagyágyúk – A jövő vásárlóinak fejleszt a MOL 
Dr. Orosz András, a MOL kiskereskedelmi vezetője 

11.20-11.40

E-commerce nagyágyúk – Ami a valóságban működik, hogy lesz digitális a Heinekennél?
Reinhardt Vivien, a Heineken e-commerce & sales digitalization managere 

11.40-12.00

Amerikai pite – Best practice-ek felsőfokon
Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország főtitkára

12.00-13.00

Ebéd

13.00-13.20

Mesterséges intelligencia – Amikor kitalálják a gondolatainkat
Dr. Réti István, az E.T. Research ügyvezető igazgatója

13.20-13.40

Tartsunk mindenkit izgalomban – Innovatív és sikeres lojalitásprogramok
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója

13.40-14.10

Kávészünet

14.10-14.30

„Kezdd kicsiben!” – dm Facebook kihívás
Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere

14.30-14.50 

Élmények mobilon –  Applikációk a vevők kezében
Furák András, a Republic Group  portfólió igazgatója

14.50-15.10

Izgalmak az eladótérben – Az élmény szerzés magasiskolája
Pessenlehner Dóra, a Coca-Cola HBC shopper marketing managere

15.10-15.20

Maradj naprakész! – Kreditrendszer  a marketingben
Csiby Ágnes, a Trade Marketing Klub alapítótagja

15.20-15.40

Mivel nyert a POPAI Student Design Awards 2019 magyar győztese? 
Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó

15.40-16.00

„Az Év Trade Marketingese” és „Az Év Trade Marketinges Csapata”
Ünnepélyes eredményhirdetés, díjátadó és koccintás

A jelentkezéseket 2020. február 11-ig tudjuk elfogadni.

Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezned (a tájékoztatót és az éves programot itt olvashatod: LINK), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.

Helyszín

BKIK tanácsterem
(1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)

Időpont

2020. február 14.

Ár

59 000 Ft+áfa/fő
TMK vagy POPAI klubtagságival (www.popai.hu) csak 49 000 Ft+áfa

Vegyél részt a konferencián!

Az űrlap mellett az ITT található pdf kitöltésével és beküldésével is foglalhatsz helyet!