Sok sikert kívánunk az újonnan megszerzett tudásod hasznosításához!

A prezentációkat az aktuális előadás alatti gombra kattintva tekintheted meg, majd töltheted is le!

Adatalapú intuitív marketing

Bihi Zoltán ügyfélkapcsolati manager, Synetiq

Fülöp Péter vezető kutató, Synetiq

A Synetiqnél biometrikus szenzorok segítségével vizsgálják a nézők reklámokra adott, nem tudatos érzelmi reakcióit és adnak gyakorlati javaslatokat a fejlesztésükre, hogy ezzel segítsék a hirdetők munkáját a minél hatásosabb kreatívok létrejöttében. Ellentétben a hagyományos kutatásokkal, így valós és elfogulatlan képet adnak arról, mit érez a célközönség a reklámmal kapcsolatban, mennyire mennek át a kívánt üzenetek, továbbá mennyire tudott a kreatív kiemelkedni az óriási reklámzajból.

Szabi a Pék a nagymamájától tanulta a kenyérsütést, majd Olaszországban képezte tovább magát, hogy megtanulja a tökéletes pizza sütését. Közben Magyarország legismertebb és legkedveltebb pékjévé vált, éttermet, üzleteket nyitott és sok tízezren követik a közösségi médiában. Mindig újabb és újabb ötletekkel lepi meg a vásárlóit és szerez egyre több hívet a termékeinek.