Hogyan készüljünk az éves tervezésre? Hogy működhetnek együtt a sales, marketing, trade marketing funkciók? Hogy hangolhatók össze a márka és kategória célok a csatorna és lánc stratégiával? Milyen bázisra tervezzünk? Előadóinkkal ezekre és hasonló, aktuális felvetésekre keressük a válaszokat.
Horváth Lilla, Leader of Field Force, Johnson&JohnsonMár nagyon várjuk, hogy újra, minél többen találkozhassunk, ezért a klubülést egyidejűleg tartjuk az online térben és személyesen a Rudas Bistro Panoráma termében.
Betartjuk az épp akkor aktuális biztonsági előírásokat. Gyere el online, ha még nem akarsz vagy nem tudsz kimozdulni, és élvezd a találkozót a monitorod előtt, vagy gyere el személyesen, ha már vágysz arra, hogy néhány emberrel négyszemközt is válthass pár szót, vagy újra megélhesd a személyes klubülések és kiscsoportos találkozások hangulatát.Vegyél részt a klubülésen!