Tervezés újratöltve – Mást, máshogy, máskor

Hogyan készüljünk az éves tervezésre? Hogy működhetnek együtt a sales, marketing, trade marketing funkciók? Hogy hangolhatók össze a márka és kategória célok a csatorna és lánc stratégiával? Milyen bázisra tervezzünk? Előadóinkkal ezekre és hasonló, aktuális felvetésekre keressük a válaszokat.

Horváth Lilla, Leader of Field Force, Johnson&Johnson
Ivánka Iván, elnök-vezérigazgató, Ivanka Digital
Király Krisztián, Business Development Manager, PICK Szeged

A szakmai rész végén pedig kihirdetjük a POPAI Awards POP verseny idei nyerteseit.

Már nagyon várjuk, hogy újra, minél többen találkozhassunk, ezért a klubülést egyidejűleg tartjuk az online térben és személyesen a Rudas Bistro Panoráma termében.

Betartjuk az épp akkor aktuális biztonsági előírásokat. Gyere el online, ha még nem akarsz vagy nem tudsz kimozdulni, és élvezd a találkozót a monitorod előtt, vagy gyere el személyesen, ha már vágysz arra, hogy néhány emberrel négyszemközt is válthass pár szót, vagy újra megélhesd a személyes klubülések és kiscsoportos találkozások hangulatát.
Az online résztvevőknek előzetesen linket küldünk egy facebook csoporthoz, amelyre kattintva facebook live-n, számítógépen vagy okostelefonon követhetik az előadásokat, a díjkiosztót és kérdezhetnek is. A klubülés időpontja és helyszíne: 2021. november 11. csütörtök 15-18 óra Rudas Bistro Panoráma terme, gyönyörű kilátással a Dunára és Budapestre (Cím: 1013 Budapest, Döbrentei tér 9.) és ONLINE facebook live-n További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon. Kinek ajánljuk a novemberi klubülést: A fogyasztási cikk piacon dolgozó
  • – értékesítési szakembereknek
  • – trade marketingeseknek
  • – marketingeseknek
  • – POS gyártóknak
  • – szolgáltató cégek munkatársainak

Vegyél részt a klubülésen!